Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Катерина Буйда — автор фітнес-проекту BODYTRANSFORMING©.Хореограф і фітнес-тренер, фотомодель в проекті "NAIZNANKU”, автор блогу.Матеріали взято з сайту http://katerinabuida.com |
|
|
Ознайомитись із описом стилів педагогічної діяльності можна в попередній статті. • Після того як ви визначили свій стиль викладання, пропонуємо вам ознайомитися із загальною характеристикою цього стилю. • Після цього зіставте, будь ласка, виділені особливості зі специфікою процесу й результативністю вашої діяльності. У разі збігу на основі пропонованих рекомендацій складіть індивідуальний план удосконалення свого стилю викладання й розпочинайте його виконання. • Після того як мине кілька місяців (наприкінці навчального року), оцініть, наскільки успішною виявилася ця робота. • За потреби зверніться по допомогу до своїх колег. |
Продовження "Аналіз особливостей індивідуального стилю педагогічної діяльності" Пройти опитування і визначити свій стил педагогічної діяльності можна у попередній статті. |
Призначення опитування Аналіз учителем особливостей індивідуального стилю своєї педагогічної діяльності й формулювання рекомендацій щодо вдосконалення цього стилю. Стилі педагогічної діяльності: емоційно-імпровізаційний, емоційно-методичний, розмірковувально-імпровізаційний, розмірковувально-методичний. |
(К. Маслач, С. Джексон, в адаптації Н. Є. Водоп'янової) Діагностика за шкалами: емоційне виснаження, деперсоналізація, редукція особистих досягнень. |
Натисніть на заголовок статті, щоб переглянути схему ознак педагогічної технології за В. П. Беспальком |
Тривалий час термін "технологія" залишався за межами понятійного апарату педагогіки, мав відношення лише до технократичної мови. Хоча його буквальне значення ("вчення про майстерність") не суперечить завданням педагогіки: опису, поясненню, прогнозуванню, проектуванню педагогічних процесів. У наш час поняття "педагогічна технологія" стійко увійшло в педагогічний лексикон. Проте в його розумінні та вживанні існують великі різнотлумачення. |
Читаючи ці книги, можна зрозуміти деяких учнів, звірити свої вчительські відчуття, побачити, що «з усіма трапляється». Тож читайте на здоров'я і для зміцнення професіоналізму, і для підвищення самооцінки. І просто для загального розвитку. |
1-10 11-20